Monday, August 10, 2020

سنسور القایی استوانه ای

سنسورها دارای انواع مختلف هستند که کاربرد هر کدام منحصر به فرد است امروزه با وجود سنسور ها کیفیت و سرعت انجام کارها بالاتر رفته است همچنین وجود سنسور ها بر پیشرفت و کیفیت انجام کارها اثر خوبی دارند. سنسور های القایی استوانه ای زیر مجموعه سنسور های القایی هستند که در صنعت کاربرد بسیار زیادی دارند. عملکرد سنسورهای القایی استوانه ای شکل غیر تماسی و بر اساس مدار مغناطیسی می باشند. روش کار این سنسور ها، به صورت واکنش در برابر فلزاتی است که در مسیرش قرار میگیرد و آن ها را تشخیص میدهند و با ارسال پیام الکتریکی به دستگاه مورد نظر، اقدامات لازم انجام میشود. سنسورهای القایی استوانه ای از 3 بخش تشکیل شده اند که شامل: اشمیت تریگر، تقویت خروجی و اسیلاتور. درسنسور های القایی استوانه ای میدان مغناطیسی توسط اسیلاتور ایجاد میشود که قسمت مهمی از سنسور ها هستند.
سنسور های القایی استوانه ای از لحاظ ابعاد، بسیار متنوع هستند و میتوانید بر اساس نیازتان آن ها را خریداری کنید.
اگر قصد خرید سنسور القایی استوانه ای دارید حتما به دامنه ی میدانی آن توجه کنید. این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که این سنسور ها فقط فلزات را تشخیص می دهند و برای غیر فلزات هیچ کاربردی ندارند.

شرکت رسابرد تولیدکننده انواع سنسور صنعتی و سنسورهای القایی استوانه ای را بر عهده دارند.

منبع : https://rasaboard.co/product-tag/%d8%b3%d9%86%d8%b3%d9%88%d8%b1-%d8%a7%d9%84%d9%82%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%a7%db%8c/

 

 

No comments:

Post a Comment